tankar

Jag har fått en del förfrågningar angående varför Giron flyttat och att Chill stannar kvar. Jag är lite fundersam till, om jag ska publicera dessa och eventuellt också berätta varför han flyttade. Det var ju ett tufft beslut för oss att ta.
Jag kan förstå att ni som följer bloggen undrar, hade jag också gjort i era kläder.

Har inte varit på  uppfödaren särskilt mycket om att få info om Giron (av högst privata skäl) och jag har fått 2 mail från henne sen han for. Ett där han skulle till vet för att han hade blod i avföringen. Stackars lille killen =( Hoppas det gick väl, dock är det något vi inte känner till alls här ifrån. Hade jag sett något sådant hade jag varit den första att larma om det.

Andra mailet innehåller uppgifter om nytt hem åt honom, så jag hoppas innerligt att det går bättre där än här...

puss på nosen Giron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0