Mitt älskade hjärta

Det är med stor sorg, mycket funderingar och en stor beslutsångest som detta beslut har fattats. Jag kommer inte att delge alla här igenom varför detta beslut är taget, mina närmaste som redan är insatta i läget kommer att få veta.
Giron kommer inom kort att lämna oss. Jag har ännu inte fått några indikationer från uppfödaren om hon hittat nytt hem åt honom. Jag vet bara att mest troligt till helgen flyttar han, sen om han stannar en tid hos uppfödaren först och sen vidare, det vet jag inte.
Självklart vill jag veta men å andra sidan är det kanske inget jag har rätt att veta? jag vet inte. Men ett stort jävla slag under bältet är det i allafall.

Älskade Giron - förlåt att matte inte kunde forma detta bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0